یزدفردا:دستجردی با اعلام اینکه این کمیته رفع کمبودهای دارویی، واکسن ها و تجهیزات پزشکی را در کشور رصد خواهد کرد، ادامه داد: تحریم ها جدی است و باید کمربندها را برای مواجهه با آن ببندیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته مواجهه با بحران ها در ستاد این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا، مرضیه وحیددستجردی با بیان اینکه امسال باید برخی بودجه ها را برای ذخیره دارو و تجهیزات پزشکی ذخیره سازی کنیم، گفت: لازم است در صرف اعتبارات دقت بیشتری صورت گیرد و روسای دانشگاه های علوم پزشکی مساله گذر از بحران را مدنظر داشته باشند.

وزیر بهداشت با اعلام اینکه این کمیته رفع کمبودهای دارویی، واکسن ها و تجهیزات پزشکی را در کشور رصد خواهد کرد، ادامه داد: تحریم ها جدی است و باید کمربندها را برای مواجهه با آن ببندیم.

وی افزود: امسال با توجه به نهایی شدن بسیاری از برنامه های نظام سلامت از جمله پزشک خانواده و نظام ارجاع سال سخت کاری در پیش داریم و نیازمند عزم جدی همه همکاران به خصوص روسای دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه هستیم.

وحیددستجردی اواخر سال گذشته در گردهمایی معاونان دانشجویی وزارت بهداشت نیز از تمام مدیران و کارکنان نظام سلامت خواست برای عبور از تحریم ها کمربندهای خود را محکم ببندند. این دومین توصیه وزیر بهداشت در این خصوص است.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا